22 Nisan 2013 Pazartesi

Canım İstanbul !!



Nerden başlasam ,nasıl anlatsam ?
18 nisandaki  fikir yumağı ödül töreni için İstanbul’a gittim.Tabii gitmem pek kolay olmadı.Söz konusu İstanbul olunca ailem akla hayale sığmayacak kötü senaryoları önüme dizdi ve vazgeçmem için çok dil döktü. Bir telefon trafiği  oldu ki sormayın gitsin. Annem tüm sülaleyi ayağa kaldırdı.Filiz istanbul’a gidiyor yetişin aaa dostlar yangın var diyecek hale geldi. Bu benim yazabildiğim en hafif hali.
Sonuç: Ben istanbul’a annem ve kardeşimle ayak bastım, ve yaptığı muhteşem etaminlerle ve yazdığı şevkat  dolu hikayelerle kalbime taht kuran Nurdan Kanber’le nihayet tanıştım!!! Tanıştım doğru bir kelimemi bilmem ben onu hep tanıyormuşum çünkü. Kendi kanımdan olan insanları bu kadar sevmedim, güvenmedim, ama  yüzünü görmediğim bir insanı sırf yazılarından ve de muhteşem etamin sanatından  dünyanın en özel insanlarından biri  olduğunu anlamıştım ve de yüz yüze gelince kesinlikle yanılmadığımı anladım. Hayatta her zaman karşınıza çıkmayacak kadar  özel , güvenilir, sevgi dolu ve de Türk misafirperverliğinin tüm  güzel yanlarını kendinde toplamış bu özel insan bana ,aileme ve de sempatikliği ve enerjisiyle beni şaşırtan  Serpil’ e İstanbul ‘da çok tatlı anılar yaşattı.
Ailem internetten tanıdığım arkadaşlara hep mesafeli ve de çok kuşkucu yaklaşmıştı, bu istanbul seyahati dünyanın en kötü senaryolarını yazan ailemin aklından tüm kuşkuları alıp götürdü.Şimdi annem benden çok Nurdan Hanım ve Serpil ‘den bahsediyor. Bir hayranlık ki sormayın gitsin!
Fikir yumağı yarışmasında mansiyon ödülü aldık, ilk üçe maalesef Serpil ve ben giremedik.Fakat  Nurdan Hanım bize öyle güzel İstanbul günü hediye etti ki keşke istanbul’a gelmeseydik demedik çünkü İstanbul’dan ödül değil çok tatlı anılar, çok özel dostluklar alıp döndük yuvamıza. İstanbul Nurdan Kanber rehberliğinde  ne de güzel ,ne de tatlı göründü gözüme.Sayesinde Sevgili Esen’le de buluştuk. .Blogundaki yazıları gibi samimi ve tatlı bir insan Sevgili Esen. iyi ki tanıştık ne de güzel oldu :)
Hele Serpil’in enejisi beni şaşkınlıklar içinde bıraktı.Otobüs yolculuğunda komalık hale gelen ben Serpil ‘le otobüs garında buluşmak üzere anlaşmıştık. Otobüsten sürünerek ve de baygın inmişim Serpil’e mesaj atmaya çalışıyorum ‘biz geldik sen nerdesin ‘diye Serpil karşıdan koşarak Filiz diye neşe ve enerji içinde bana doğru koşmaz mı !! Kendi pilim bitmiş halime mi şaşırsam,Serpil’in muhteşem enerjisi ve sevimliliğine mi şaşırsam, annemin ve kardeşimin Serpil’i görür görmez kanka olmasına mı şaşırsam bilemedim sayın blog sakinleri. Annem ki beni blog arkadaşlarımın yanına yollamayan, internetten tanıdığın insana güvenilir mi  diyen bir kadın.Şimdi  annem için varsa yoksa Nurdan Hanım, Serpil , ağzından düşürmüyor. İstanbul seyahatini,  Nurdan Hanım’ın tatlı misafirperverliğini, ilgisini, alçak gönüllülüğünü , arkadaşlığını ,kibarlığını  ,Serpil ‘in şakacılığını ,sıcak kanlılığını,neşesini  anlatıp duruyor.İstanbul güzel başlayan bir rüyaydı ,bir de ödülü alsaydık kaymağı olacaktı bu rüyanın, ama ne yapalım kısmet. Benim kısmetim bu özel iki insanı yok yok 3 özel insanı Esen 'i unutmayayım değil mi  ,daha yakından tanımak ve de tatlı anılar yaşamakmış.
İstanbul   :)  <3
mansiyon ödülüyle yetinen talihsiz tasarımım, yazık pek boynu bükük kaldın beee !!


60 yorum:

  1. He he....

    Anne de hakli, siz de haklisiniz, herkes hakli kardesim bu iste. Butun oklari kartopu'n cevirip tum gucumle firlatiyorum. Hatta bununla da yetinmeyip, tuuuu diyerek ayakkabimin ucuyla da cigniyorum. Yok yahu bir adet kartopu yun cilesine tum bu yaptiklarim, juri ya da firma degil, hirsimiz ciksin diyerekten olan yun yumagina oldu.

    Evet Filiz Hanimcim, gorene kadar demistik. Bakiniz sekil A...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz sevgili nasrettin hoca nursun hanım :)
      kartopu yarışmasını kazananların tasarımları da güzel şimdi hak yemeyeyim, ben seçilmedim diye. bu sene anlamış oldum ki giyimle ilgili şeyler bu tarz yarışmada pek ilgi görmüyor.
      seneye sanatçılarında katıldığı bir bölümle yarışma başka bir hal alacakmış.seneye kadar amigurumi öğrendim öğrendim yoksa şansım yok !
      geldik gördük döndük :)

      Sil
    2. Of filiz Hanim siz de mi!

      Gelen tasarimlarin ve hatta finale kalip odul alan tasarimlarin hepsi(sizinki haric) daha once baskalari tarafindan tasarlanmis isler. Esinlenmis olmak, tasarimlarin odul kazansa bile ozgun oldugunu gostermez.

      Yun oyuncaklardan da kusacaz, rica ederim siz ogrenmeyin. yaratacaksaniz tamamen farkli, kimsenin dusunmedi bir ornek cikarin, ya da yunden yapilabilecek en cilgin isi yapin rca ederim.

      BURADAN DA BAGIRIYORUM, kendine tasarimci diyen her 100 insandan 99'u kopyaci. Aradan biri o da nadiren yeni birsey yaratiyor. Sizde kendinize haksizlik etmeyin. Sizinki yune uygulanan yeni bir teknikti. Anlamayan dangalaklarin pardon juri uyelerinin kafasina dusmeyi oneriyorum.

      Bu ka!!!

      Sil
    3. Beraber düşebiliriz kafalarına Dudu!

      Ya kendilerine gelirler ya da bitkisel hayata girerler. Belki bitki olarak daha çok faydaları dahi olabilir....

      Sil
    4. haha :)ama birinci orjinaldi canım fikir güzeldi.ikincide de amigurumiydi ama folklor ekibi bir koreagrafi vardı tek bir oyuncak yoktu. sahneye çıkmış bir gösteri yapıyor havası vardı.bu kriterlere göre bakmışlar bence.benim kısmetimde olsa hiçbir insanoğlu engel olamazdı eminim, Allahın yazdığını kimse bozamaz bence. eğer Allah istese ben birinci olurdum. demek ki henüz benim sıram gelmemiş.zaten rüyamda amerikan başkanının eşi veriyordu ödülü demek ki benim kısmetim amerikadaki bir yarışma :)

      Sil
    5. Ay icim sisti.

      Oyuncaklarin tasarimi daha once yapilmis. Danscilarin folklere uygulamasi kopye oluyor Filiz Hanim, yun sektorunde cigir acacak bir degisim yaratmiyor.

      Ortalikta birsuru ressam var mesela, guzel de yapiyorlar ama cok azi akim yaratip tarihe kaliyor. Ikinci bir Van Gogh, Goya, Dali, Picasso var mi? Bunlara sanatci dyorlar, degerleri de ya ressam ya da repreduktor.

      Kartopu jurisi de akla karayi ayirmayi beceremeyen bir suru ahmak kafadan olusmus. Yun satisini tesvik icin abidik islere para odeyip, kendini tasarimci gorecek ahmaklar grubu yani hedef kitlelerini %90'a ulastirmayi denemisler. Ticari yani. tasarim destekli degil. (Sinirlendigim belli de mi?)

      Boyle isleri Allah'a havale etmeyin, onun bizden bekledigi yaratici ve akilli olmamiz. Ahmaklarla ugrasmiyor. O yuzden kendi halinde ortada dolasan ahmaklar surusu var dunyada. Ozel olanlar ise genelde zor ve sikinti dolu hayat mucadelesi verir. kendini kesfis icin zorluklari asmasini ve icindeki mucevheri ortaya cikarmasini tesvik eden her turlu zorluk vardir hayatlarinda. Bu farki iyi kavramak lazim.

      Bu benim dusuncem elbette ama; tarih de ornekleri ile dolu.

      Kissadan hisse size ne duser bilemem ama, Kartopu sadece kendinizi kesif icin attiginiz adimlardan biri. Degerinizi anlamayan anlamaz, onemli olan sizin bundan sonra ne yapacaginiz.

      Sil
    6. nurdan hanımcığım, nursun hanımcığım benide alın aranıza hatta birbirimize sarılıp atlayalım kafalarına jürinin :D

      Sil
    7. Nursun hanımcığım, siz benden çok sinirlendiniz kuzum !acaba ben de sinirlendim de öfkemi içime mi atıyom ? benim bu sakin halim hiç normal değil. ama azıcık içimde bir şeyler kırıldı istanbul'da fark etmedim ama burada yavaş yavaş her soran kişiye cevap verdikçe ulen ben yarışmayı kazanamadım ya derken buluyom kendimi.
      çok güzel özetlemişsiniz bu güzel yorumla tasarım nedir diye.keşke jüri sizin gibi insanlardan oluşsaymış.
      bundan sonra hayatıma devam edecem sonuçta nalları dikmedim.

      Sil
    8. haha :)sen de mi gonca :)jüri o gece yoktu zaten çoğu gelmemiş.

      Sil
    9. He he... Kirpik Bey'de gelsin reca ederim Gonca Hanim. Voltran olusturur hasereleri toptan yok ederiz.

      Filiz Hanim, benim kizdigim o ahmaklar degil, sizin olaya onlarin tarafindan ve gozlukleri ile bakip, onlar gibi olup kazanacaginizi dusunmeniz.

      Hayat zaten bir yaris, kazanmak da var kaybetmek de, onemli olan her dustugunuzde kalkma, her biten seyin ardindan yeniden baslama isteginizin artarak devam etmesi.

      Zaten oraya juri olarak kim cagirdilar bilmiyorum, gercek tasarimcilarin degerlendirme yapmadiklari gun gibi asikar.

      Sil
    10. çoğu gazeteciydi sanırım jürinin. tasarımla pek ilgisi olmayan insanlar.amaç yarışmayı kazanmaksa bu jürinin gözlerine uygun bir şey üretmek lazım ,amaç yeni bir şey keşfetmekse bu yarışma doğru yer değil sanırım.

      Sil
    11. Tesbit dogru. Amac yeni birsey yaratmak. ben bu durumda sunu oneririm, katilmayi dusunuyorsaniz elbette, 2 is ile katilin o zaman. Biri genele samil, esinlenilmis basit bir is, digeri zekanizi ifade eden bir teknik tasarim.

      Kazanirsaniz, ileride olusturacaginiz alt yapiya harc koymus olursunuz. Bu tur yarismalar, ulasmak istediginiz kisi ve yerlere gidebilecek kapilari acabiliyor. Cok da yabana atmayin. Ama lutfen digerleri gibi de olmayin, rica ederim.

      Sil
    12. kırpıksız olmaz zaten kafaya düşmekse söz konusu olan ben dur desemde o durmaz. en bi voltran oluruz transformers oluruz gölgelerin gücü adına himen bile oluruz. benim içimden geçen herşeyi söylemişsiniz siz zaten o yüzden konu hakkında konuşmam a gerek yok

      Sil
    13. bir daha bu yarışmaya katılır mıyım bilmem ? önümüzdeki sene farkı bir konsept olacakmış bekleyip görcez. ben istesem de başkası gibi olamıyorum ki zaten.yaradılışıma aykırı :)

      Sil
    14. Dudu ve Gonca hanım ve de bizim Kırpık; yazılanları okudum; Filiz' in oğlak kafası hala başka sularda, ona kanaat getirdim.

      Benim son önerim önce Filiz' in kafasına atlamak ve onun bu ezik hanım gömleğini; onu ezerek toptan yok etmek. Ya anlayacak ya da ağlayacak arası yoktur.... Jüriye atlayıp atlamamaya henüz karar vermedim.

      Çünkü her işini Allaha havale edip; olmayınca kader diyen insanlara (sözüm Filiz' e) jürinin feriştahı gelse ne yazar?

      Şükür ki Edison ellerini yana salıp boynunu bükmedi; ampulü 6000. denemesinde yandırabildi...

      Allah istemedi; istese yanardı bu düşüncesi olsaydı eğer hala mum ışığında da oturuyor olabilirdik.

      Aklını ödünç kullanmaya, kolaycılık rehavetine hele de sizin kapılmaya gram hakkınız yoktur.

      Yazdıklarım çok ciddidir ve kızgınlıkla değil esef hissiyle yazılmıştır. Bu kadar....

      Sil
    15. Oglak boynuzlarini hesaplayip atlayak, olmadik bir yerimize girer alimallah.

      Nese sana da osss baji.

      Sil
    16. ne yapayım ağlayayım canım !! yarışma bitti ben tasarım yaptım yolladım verilen kararı değiştiremem ki !!sonuç da değiştiremeyeceğim bir sonuç. ben hayatıma devam edecem . ben yarışma için elimden geleni yaptım olmayıncada olmuyordur. başka yarışma çıkar yine katılırım. sonuçta ölmedim ya !!ben denemekten vazgeçsem bu sene katılmazdım zaten. ama gelecek seneki yarışmaya katılıp katılmamak benim o anki durumuma bağlı.ben bu yarışma için yapabildiğimi yaptım gerisini Allaha emanet ettim sonuç böyle oldu sonuca razı oldum. razı olmasam ne olacak değişecek mi sonuç!!ben tasarladığım şeyi sevdim bu bana şimdilik yeter.

      Sil
    17. nurdan hanımcığım filiz benim ona inandığım kadar inanırsa benim onu gördüğüm gözle kendini görürse sorun kalmayacak. nursun hanım gecenin bu saatinde bana kahkahayı bastırdınız harikasınız. filizim öpüyorum seni ve seni seviyorum hayatım

      Sil
    18. Valla Filiz Hanim, durmayin, bisyeleri de havale etmeyin yeter. Aslinda... fena da olmadi yani. Eekteki tum taslari doktuk. Soylendim de soylendim. Maca gidip bagirip cagirsam bu kadar rahatlamazdim, bana iyi geldi.Sinirim burnumdaydi resmen. Sayenizde pamuk gibi oldum saka bir yana.



      Sil
    19. sinirlenmesi gereken kişi benim olmam gerekmiyor mu yahuuu!! ben istanbul 'a gitmek için ne cendereler ne sinir krizleri ne ağlama nöbetleri geçirdim de oraya gittim ve elim boş döndüm .oğlak sabrı ve sakinliği olmasa yangın yeri olurdu istanbul !!
      iyi en azından sizin için sevindim öfkeyi içerde tutmamak lazım yoksa hastalık kapıyı çalıyor.

      Sil
    20. çok sağol gonca ben de seni seviyorum :)

      Sil
    21. Yoo öyle kolay bitmez bu mesele... Daha sizinle terastaki palmiyenin altında yüzyüze konuşacağız. Kırmızı şezlong istemem benimki Filiz yeşil olsun ama. Kokteyl bardağıma da kağıt şemsiye koymayın; burnumu gıdıklıyor...

      Sil
    22. Bu arada laf arasında kaynayıp duruyor. Hayatımda hiç bu kadar tariflendiğim; pofpoflandığım başka bir yazı olmamıştı; bundan sonra da olmaz zaten. Benim için tarihi değerde.

      Ama bu yazı yüzünden müşteri sayısı minimize oldu yine :D

      Sil
    23. Yok bu durumda siz madure oluyorsunuz, bizde madurenin yakin arkadaslari olarak bagirip cagiriyoruz. Madure bagirip cagirinca ezber bozuyor, o nedenle sizin yerinize hak kullandik.

      Valla ben kac gundur sinir kupu gibiydim, kimseye bosalamamistim, sismistim. Ohhh nasi rahatim, bu gece guzel uyurum artik.

      Sil
    24. haha :)terastaki palmiye değil de erik ya da elma ağacıydı. olsa dükkan sizin yav:) korkmayın sizi güneşe maruz bırakmam, zira güneşi bende sevmem. adım vampir ve de köstebek olarak bilinir güneşi sevmediğim için.
      kağıt şemsiye mi bizim eve hiç girmedi sanırım öyle alengirli kokteyl malzemleri. sırf değişiklik olsun diye bulurum valla :) sizin bizi istanbulda çok güzel ağırlamanız yanında benim burdaki kelimlerim çok az, yetersiz kalır bence. siz tüm övgülere layık bir insansınız.kartopu firmasının yapması gereken işi siz yaptınız, bizi karşıladınız bir güzel ağırladınız kötü yola düşmemize engel oldunuz korkunç tasvir edilen istanbul'da :)
      bugün blogun tüm masalarını satın aldım müşteri yok :)
      güzel kalpli insan nurdan melek iyi ki varsınız :)

      Sil
    25. Madem tükan benim koysanız da eskilerden Müzeyyen felan; İzmir'in İmbatına karşı efkar atsak demi ya...

      Sil
    26. zeki müren olsun müzeyyen bana ağır gelir :)

      Sil
    27. ben bağırıp çağıramadım, benim yerime bağırıp çağırın nursun hanımcığım içinizde kalmasın kuzum.

      Sil
    28. Hadi bakalım; Zeki Müren'i de çok severim - Ahan da bunu istiyom

      Gün ağarınca boynum bükülür
      Dalarım uzaklara gönlüm sıkılır

      Sorma ne haldeyim
      Sorma kederdeyim
      Sorma yangınlardayım zaman zaman
      Sorma utanırım
      Sorma söyleyemem
      Sorma nöbetlerdeyim başım duman

      Ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
      Kor kor ateşler yanıyor içimde
      Aşkı beni kül ediyor...

      Sil
    29. duruma uygun olmuş, ama ben genelde hüzünlü müzik dinlemem. azıcık cıvıltılı olsun canım !! yarışmayı kaybettiğimden değilde efkardan ölcem yoksa !!
      bahçevan geldi bizim mahalleye daha uygun zira 24 saat bahçevan gelir hemde en yüksek volümde bağıran cinsinden :)

      Sil
    30. HA-Rİ-KA-SI-NIIIIIIZ
      ama ben sizi çok ama çok ama çok kıskandım :/ hıh
      Nurdan hanımcııım,bence siz duyduğunuz bütün övgüleri fazlasıyla hakediyorsunuz.
      Dilerim, bir gün hep birlikte buluşuruz.

      Sil
  2. gerçekten amigurumi ne çoktu..bunu zaten herkes örüyor tasarımla ilgisi yok ki...neyse canım ssağlık olsun....sen daha neler yaratırsın...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mormenekşeler çok teşekkürler :)evet sağlık olsun başka yarışma çıkar belki. en azından başka güzel şeylere vesile oldu, bu bile güzel teselli.
      sevgiler... :)

      Sil
  3. Olmamış :((( Ben çok umutluydum Filiz'ciğim, senin ki gerçek bir özgün tasarımdı.Üzüldüm...

    Ama güzel İstanbul'dan güzel İnsanlar tanıyarak,güzel anılarla ayrılmışsın buna çok sevindim:)

    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülden, çok sağol var ol :) zaten istanbul'a gitmemin tek güzel yanı özel insanlarla tanışma fırsatım olmasıydı. bu pozitif yanını düşünmesem üzüntüden nalları dikerdim.
      Sevgiler boncuklar kreliçesi....<3

      Sil
  4. Nice photos, I love to know istanbul! congratulations for your design!!!
    Have a good week, dear!! and mi g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Marcela, çok teşekkürler.
      istanbul çok güzel, büyüleyici bir şehir. ben yalnız bir kaç saat görebildim.İstanbul'un güzelliğini görmek için en az 1 ay gezmek lazım.
      Şanslı, büyülü ve çok güzel haftalar dilerim !
      Sevgiler...<3

      Sil
  5. Filiz hanımcım o güzel tasarımınız size çok daha güzel kapılar açacak..hissen öyle geldi.. yazınız her zamanki gibi çok eğlenceli.. bu yarışma sayesinde gül yüzünüzü gördüm.. daha ne olsun..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya sevgili jasea, ne güzel bir his inşallah öyle olur. çok sağol var ol :)sen o gül yüzü izmir'e otobüsten indiğimde görseydin korkardın. zombi gibi olmuştum, tüm kanım çekilmiş ellerim kollarım azer bülbül gibi titrerken. otobüs yolculuğu olmasa daha zinde bir halim olurdu eminim.
      çok teşekkürler :)
      Sevgiler...<3

      Sil
  6. Tamamen başka bir yerden atlayacağım ben konuya. 10 Marifette gördüm izleri takip ederek geldim. Sen ne kadar hoş,ne kadar güzel bir hatunmuşsun! Işıl ışıl! Benim birincim sensin ha bir de Serpil hanım'ın hakkını yemeyelim,gördüğüm en özel gelinlik onun tasarımıydı.

    Nurdan ve Nursun hanımlarla tanışma ayrıcalığına sahip bir insan olarak diyorum ki" öyle insanlar var oldukça dünyanın geleceğinden umudumu kaybetmem ben! "

    Blog yazmaya paylaşmak için ama daha çok kendim için başlamıştım ,güzel anılar biriksin diye,hiç bilemezdim ki güzel insanlar biriktireceğimi.
    Dünyada en büyük zenginlik dost biriktirmek !

    Sevgiyle kal Filiz,mutlu anıların çoğalsın,dostların gönül kapını hep tıklasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım, ne tatlı bir yorum bu !
      Serpil ve ben günün sonunda hep şu cümleyi kurduk Nurdan Hanım bizi ne güzel ağırladı, ne güzel bir dost bulduk dedik ve teselli olduk.
      evet kesinlikle böyle özel insanların var olduğunu bildikçe insanın yaşama bağlanmak ,umut etmek için gücü oluyor.İstanbul Nurdan Hanım sayesinde çok güzel bir anı olarak aklıma kazındı.
      blogu açarken aklımın ucundan geçmezdi böyle özel insanları tanımama vesile olacağının.
      sizin de hep tatlı, hep güzel anılarınız olsun hayatta.
      Kocaman sevgiler ve selamlar ...<3
      Çok sağolun, var olun !

      Sil
  7. aa ben seni istanbulda sanıyordum :)
    ödül ödüldür şekerim bükmesin boynunu tasarımın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbuldaydım yanılmadın x madame .ödülsüz döndüm eve :(

      Sil
  8. Sabah okudum yazını da dışarı çıkıyorduk yorum yazamadım az daha kalacaktı yavvv :)
    Filizcim kazanamamamıza gerçekten üzüldüm çünkü harika çalışmalardı gerçekten hele senin o tasarımına o zaman da söylemiştim harika harika harikaydı... Gördüğüm anda vurulmuştum zaten :) Neyse dediğin gibi başka şeyler kazanmışsın bak :) En önemlisin ailenin internet arkadaşlarına güvenini kazandın daha ne olsun :) Onlarla tanıştın ki bu da çok değerli bir kazanım gerçekten :) İstanbulda harika bir gezi ohhhhh, fotoğraflarınızı ilgiyle takip ettim facede ve bayıldım keşke bende olabilseydim dedim yalan yok :)
    Daha bir sürü yarışma olacak ve sen bu konuda iyisin Filzicim emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenaycığım benim tasarım sizin gönlünüzün birincisi oldu. serpil, anadolu haber ajansı gibi yayın yaptı biliyorum . kadıköy servisine bindik ,ben perişanım, serpil neşe içinde foto çekip facebooktan yayın yapıyor, bir de facedeki yorumları bize okuyordu.
      istanbul gezizinnin bana tek katkısı özel dostlar oldu.
      tabii bir de ailemin bu kadar iyi insanları internetten nasıl bulduğuma dair şaşkınlıkları oldu. azıcık rahat bırakırlar inşallah. gerçi benim ailenin ayarı belli olmaz tv de bir haber izlerler hemen etkilenirler.
      ahh keşke sen de olsaydın ne güzel olurdu.inşallah bir daha ki sefere.
      çok sağol şenaycığım. :)
      ne özel dostlar buldum şu sanal alemde yahuuu diye arada şaşırıyorum

      Sil
  9. Sevgili Filiz Hanım, ben tasarımınızın dereceye girmeyişine çok üzüldüm. Ancak mansiyon ödülü de bir ödül. Ben herşeyin hayırlısı diyorum şimdilik. Bir de bu tarz yarışmalar evet heves verici ama çoğu zaman halkın gözündeki çalışmayla jürinin seçimi farklı olabiliyor, bu bir görüş meselesi. Mesela güzellik yarışmalarında bile insan herhalde 11 numara dereceye girer diyorsunuz.. AA bir de bakmışsınız 11 numara atıyorum ilk 10'a bile giremeyebiliyor, hayret ediyorsunuz. Tamamiyle görüş meselesi bence. Neyse Hayırlısı çünkü siz bir ödülden çok daha büyük ve güzel şeylerle tanışmışsınız. O da Nurdan Hanım, Serpil hanım, Esen hanım gibi. Tüm tanıştıklarınız tatlı koşuşturmacalarınız paha biçilmez güzellikte yaşanmışlıklar bence, sizin adınıza bu birbirinden güzel insanlarla tanışmanıza çok sevindim. Bu arada Nurdan Hanım'ın blogunda Yükselen Burcunuzu bilemediğinizi yazmışsınız. Nacizane mail atarsanız bir araştıralım derim. Kocaman sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Handan , bu yarışma güzel dostlarla tanışmama vesile oldu değilse şimdi daha üzgün olacaktım.Asla yanyana gelme ihtimalim bile olmayacak tatlı insanlarla yollarım kesişti.Sırf bu yüzden yarışmanın sonucuna kızamıyor keşke katılmasaydım demiyorum.
      Jürinin tam olarak ne sevdiğini, neleri tercih ettiğini kestiremiyorum ben acemi yarışmacıyım, jürinin beğenisine göre hareket etsem kazanma şansım olurmuş. ben illaki kendi kafamdaki tasarımı yapacam, fark yaratacam dedim sonuç bu oldu. en azından kendi sınırlarımı, hayal gücümü ölçtüm bu yarışma sayesinde.
      Zaten güzellik yarışmlarındaki favorilerim hiçbir zaman seçilmedi, ben pek yarışmadan anlamıyorum galiba.
      Burada paylaşmadığım çok güzel resimler tatlı anılar yaşadım, Nurdan Hanımın tatlı rehberliğinde ve ve misafirperverliğinde .İstanbul çok sihirli büyülü bir anı olarak kalbime yazıldı.
      yükselen burcuma gelince annem öğlen doğdun diyor tam saat veremiyor ben de 12 ve 14 saatleri arasına tekabül eden burca baktım boğa çıkıyor ama annemin verdiği saatler değişken, zaten saat yokmuş etrafta sadece öğlen diyor. 24.12. 1976 doğumluyum burası kesin.
      çok teşekkürler güzel yorumun için :)
      sevgiler...

      Sil
    2. Filiz'ciğim verdiğin bilgilerle yakından ilgileneceğim güzel arkadaşım, Detayları benim e-posta adresime bir Merhaba yazarsan o e-posta adresine gönderirim, burada mail yoluyla ulaşmak için bir adresi göremedim, belki de karıştırdım kusuruma bakma, benim e-postam aynı zaten:

      gooogoook@gmail.com

      Detaylı bilgileri toparlar toparlamaz yazarım sen zaten birşeyler biliyorsundur da;)) Yükselenini belirleyemezsem bir iki soru sorabilirim. öptüm canım, sevgiler.

      Sil
    3. Sevgili Filiz'ciğim yükselen burcunu buldum, Yükselen Burcunun kesinlikle Boğa olduğunu düşünüyorum. Benim kendi burcum da Boğa bu arada. e-posta adresini göremedim yine sayfada, bir merhabaa deseydin e- posta adresime oradan detaylı yazmak isterdim. Neyse Yükselenin Boğa kesinlikle, Doğum yerini Konya aldım, umarım yanlış anlamamışımdır, bir yayınında 15 yaşına kadar Konyadaydık deyince öyle olduğunu tahmin ettim. Yükselen Koçlar çok erken yaşlarda evlilikle tanışırlar, bildiğim kadarıyla böyle birşey yok. Yükselen Boğa tüm toprak gruplarında olduğu gibi talihi ağır ilerler. Yavaş fakat emin adımlarla;) tüm güzelliklere ve güzel sanatlara da ekstra zaafları vardır. Sanatsal çalışmalara, onları yapanlara ayrı bir hayranlık ve saygıları var, malum sen detaylarını biliyorsundur zaten, sevgi ve selamlar canım, iyi günler dilerim. Sevgili annene ve yanlış anlamadıysam ablana de selamlar eminim tanışsalar beni de severler:P))

      Sil
    4. Sevgili Handan, seni yordum çok teşekkürler. Nurdan Hanım'ın verdiği bir steden bakmıştım orada da boğa çıkmıştı. ama ben bir kaç saat denemesi yaptım annem tam saat vermeyince.bu durumda büyük ihtimal boğa burcuyum kesin. komedyen tarafım oradan geliyor demek.epostamı vereyim hemen geliyom unutmuşum ben onu.Benim sevdiğim insanları ailem kesin sever, çünkü şu ana kadar hiçbir yanlış insanı sevmedim şükür. senin gibi kültürlü,zarif bir hanımı kim sevmez.
      Nurdan Hanım referans oldu, interneten tanıdığım insanlara artık o kadar çok ön yargı yok ailemde
      İnşallah seninle de birgün tanışır konuşma fırsatı buluruz ve crucianilerimle yolun kesişir.
      sanat merakım var doğru ,kimsenin merak etmediği konulara merakım var ve ailede tek bende var. demek bendeki tuhaflık ondan.
      Sana ve güzel annene kocaman sevgiler...

      Sil
    5. burdaki yorumunu geç görmüşüm çok özürdilerim sevgili Handan

      Sil
  10. Filiz' ciğim, gene çok şeker anlatmışsın olan biteni.
    Mansiyonu yabana atma, yarışmaya ilk defa giren, senin deyiminle acemi biri için çok iyi bir sonuç bence. Böyle yarışmalarda biraz da jüriye göre hareket etmek gerektiği fikrine katılıyorum.

    Yarişmada olmasa da sen o gün kazanmışsın hem de çok büyük ödül kazanmışsın Filiz' ciğim. O kadar değerli insanlar tanımışsın, harika bir gün geçirmişsin ki bence dost kazanmak en zoru bu hayatta.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kartopu yarışmasına bu ikinci katılışım. bu sene ilk 10'a kaldım ve özel insanlarla tanışma fırsatı buldum. yarışmanın bana getirisi buymuş sanırım, bu kazancı düşünüp teselli oluyorum. evet dost bulmak kesinlikle çok zor hele benim gibi liseden tek bir arkadaş edinmeyen hatta hiç arkadaşı olmayan biri için bu arkadaşlıklar çok sıradışı durumlar. ben bu sene inanılmaz şeyler yaşıyorum.
      çok harika bir gün yaşadım kesinlikle yabana atılmayacak bir gün ve teselli.
      sevgili nowacraft çok teşekkürler ...
      sevgiler.... :) <3

      Sil
  11. canımmmm ayyy fuar yuzunden buraları cok ıhmal ettık ve bu guzelım yazını daha sımdı okuyabıldım....o dunya tatlısı annecıgını benım ıcın mıncıra MINCIRA ÖP EMI BENDE ONU COOOKKK sevdımmm..fısuncumuda aynı sekılde :))gercekten ruya gıbı bır gundu benım ıcınde....en guzel ödulu bıze o şahane gun oldu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum Serpilciğim sen dert etme kuzum :)sen benim kadrolu yorumcumsun, nasılsa döner dolaşır gelirsin kuzum. hergün senden bahsediyorum zaten, artık bizim evin sakinlerinden oldun, sözünün geçmediği gün yok. anneme dua ettirdim sizin fuar için ama napalım belki duası başka yerden kısmet açar inşallah.ve aleykum selam iletirim selamlarını öpücüklerini.
      muhteşem gün muhteşem bir buluşma daha ne olsun!! hem de dünyanın en güzel şehri istanbul'da buluştuk.

      Sil
  12. Çok kıskandııııım :( Fuar olmasaydı gelebilecektim :(( ama olsun, senin hayatında reform yaratan bir gezi oldu bu varsın biz sonra tanışalım.
    En büyük teselliniz güzel dostluklarınız, hem de en büyük ödülünüz tabii ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selcen senin yolun sürekli İstanbul'a düşüyor, benim yolum bin yılda bir düştü onda da sen yoktun, kısmet.kesin kesişcek yollarımız üzülme kuzum zaten ben seni görmüş gibiyim sadece yüzyüze gelmedik.

      Sil
    2. Eveeet, ben de öyle ama yine de kendini küçümsediğinde kafana atlayamasam da bi tane şaplatabileyim istiyorum.
      espirilerine gülerken sana sarılmak istiyorum :D

      Sil
    3. benim kafaya zamanında çok atlayan oldu o yöntem işe yaramıyor başka bir yöntem keşfetmek ilazım :)eşekten kafa üstü çok düştüm, sanırım onun yan etkisi çıkıyor arada canım :)
      he çok komikimdir :) sıkıyönetim komutanı babanın elinde büyüyünce ben de esprili olmuşum ,tam zıt kutubuz yani :)

      Sil