24 Mayıs 2013 Cuma

ÇİZİM





23 yorum:

  1. Süper bir çizim olmuş ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hikmet Doğan, çok sağolun :)

      Sil
  2. Çekimden dolayımı basık duruyor. Zira bir orantısızlık yok. Ve çok hoş bir çizim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bitli Turist, çok ilginç rumuzunuz varmış. aslında çizimde bozukluk var, sonradan farkettim, doğru tespit yani tespitiniz. kolları uzun olmuş boyarken taşırmışım.basık durması fotoğraf çekiminden değil çizimden yani.
      çok teşekkürler :)

      Sil
    2. :) Rumuz hakkında yazdıklarınız gülümsetti beni. :)

      Stilistlik eğitiminiz kaç yıllık merak ediyorum. Yani benim daha bir senelik eğitimim var. Böyle çizimler yapabilecekmiyim merak ediyorum..

      Sil
    3. stilistlik kursuna 2005 yılında gittim, lakin isdeğim türde bir eğitim alamadım. internet sayesinde çizimim gelişti. tabii ilk çizimlerim bunlardan daha kötüydü.uzun aralar verdim çizime pek sık çizim yapmadım.daha uzman olmadım yani çizimde ahkam kesecek kadar.
      gece gündüz çiz ,süreli insan duruşlarını incele 2 ayda bu çizimlerden daha harika çizimler yaparsın.gittiğin kurs güzelse çizimlerine yansıyor.

      Sil
    4. kurs 15 aylıktı, benim bir yıl boş geçti çünkü hoca yoktu. bölük pörçük bir kurs hayatım oldu.15 ay dolu dolu bir kurs değildi haftada bir gündü.

      Sil
    5. Kurs haftada iki gün ve aslında iyi işler çıkarmalıydım ama sürekliliği sağlayamadım ben maalesef. Bir de kendiliğinden gelen bir kabiliyet yok. Çalışarak elde etmem gerektiğini biliyorum ama onu da sağlayamadım.

      Buna ragmen kendinizi çok iyi geliştirmişsiniz. Umarım daha da başarılı olabilirsiniz. :)

      Sil
    6. çok teşekkürler. youtubede fashion illustration diye bakarsan orada çok kaynak var, kendini geliştirmek için.bu işi seviyorsan kesinlikle başarırsın.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık hoş bir tasarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aycan, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sen de muhteşemsin :)
      Sevgili Okuyan, çok sağol.

      Sil
  5. Filiz'ciğim, harkulade çizimler, tatlım malum işimden dolayı kesik girebiliyorum nete;))) anlıyorsun sen beni.. O nedenle önce bir yayına sonra başka bir yayına yorum yapıyorum bazen farkındaysan;)) güzelim önceki çizimler de bir harika, bence İzmir'de hiç de boş kalmamalısın, seni mutlaka değerlendirecek biryerler olmalı diyorum başka da birşey demiyorum! Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Handan'cığım, çok yoğun bir iş hayatın olduğunu biliyorum, kendini sıkıntıya sokma ,canın istediği zaman gel canım.
      blog dünyası özgürlük dünyası, güzel olan her şey serbest.

      henüz tasarımlarım iş piyasasını cezbedecek kriterlere sahip değil.
      daha çok şey öğrenmem gerek.
      Çok teşekkürler güzel yorumun için.
      Allah işinde kolaylıklar versin.
      sevgiler Canım :)

      Sil
  6. yine döktürmüşsün..kalemine sağlık..elbisenin desenini bulsam hiç kaçırmam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Jasea, o deseni bulsam ben de kaçırmam yahuu :)
      mankenin azıcık kolları maymun gibi uzun olmuş ,idare edeceniz artıkın. acemiyim henüz canım :)
      Çok sağol var ol Sevgili Jasea :)

      Sil
  7. "Böyle çizimler yapabilecekmiyim merak ediyorum.." demiş Bitli Turist.

    Yaaa Filiz Hanım'cığım, siz çizimlerinizi beğenmemeye devam edin...

    Dilerim desenini oluşturduğun kumaşları dokutup, çizimlerini hayata geçirecek bir kariyerin olur:)

    Hayran oldum,ellerine güzel yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülden, çok sağol.
      Bitli turisti anlıyorum, kursa ilk başladığımda ben de bu hallerimden daha acemiydim.ama şimdi benden daha mükemmel tasarımcıları görüyorum ya (kendimi de tasarımcılar arasına koydum bu arada) o uzman tasarımcıları görünce benim kriterler de yüksek oluyor. komşunun tavuğu bana hep kaz hatta tavus kuşu olarak görünüyor yahuuu!!
      şimdi ben bu çizimlerle iş aramaya kalksam iş bulamam, çünkü piyasada çok uzman tasarımcı var, hem de 4 yıllık üniversite eğitimini almış,ünlü modacılar yanında staj yapmış olanlarından .
      İnşallah benim için dilediklerin gerçek olur da, Sevgili Gülden demişti derim.
      Güzel dileklerin ve destek veren yorumun için çok teşekkürler.
      Senin de boncuk işleyen ellerin dert görmesin inşallah.
      SEVGİLER...

      Sil
  8. Harika bir çizim olmuş. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yelda Hanım, çok teşekkürler :)
      sevgiler :)

      Sil