25 Ekim 2012 Perşembe

Acemi çizimlerim, çok çok acemi









24 yorum:

  1. fılız sen bunları küçümsüyosun asma cok nefıs ya bu cızımler...bayagı profesyonel işi kuzum

    YanıtlaSil
  2. çok sağol canım benim ama ne ustalar var onları geçmem lazım :)

    YanıtlaSil
  3. yorumlardakı onaylama kalkmış tatlımm:))

    YanıtlaSil
  4. test ettin yani çok mersi serpilciğim :)

    YanıtlaSil
  5. deminki yorumu bırakan bendim heyecandan profil girmemişim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of of uzun uzun yazdım çizdim üstelik minicik telefondan parmaklarım tuşlara büyük gele gele. çizimlerin güzelliğinden bunlara acemi işi dediğin için senin deliliğinden bahsettim. belki birgün birlikte senin çizimlerini dikeriz dedim ne oldu yorum kayboldu of ki ne of

      Sil
  6. hangi yorumu gonca ? göremedim valla :) bu yorumları karıştırıyom ben ya :) çok teşekkürler gonca :)

    YanıtlaSil
  7. ha şimdi gördüm :) haha çok sağol gonca:) şimdilik acemi :) senin resim yeteneğin yanında benim ki hiç bee :)

    YanıtlaSil
  8. fazla mütevazı olmakta iyi değildir hayatım bunlarda asıl olay hem sıradışı hem güzel hem giyilebilirler ben zevkle giyerim yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok teşekkürler goncacığım :) iş bulmak için daha iyi olmam gerek :) güzel sanat fakültesini bitiren stilistler var, onları görünce benim özgüven yerlerde:( ama çalışıyom bakalım daha iyisini yaparım inşallah :)

      Sil
  9. Amanııın ben bir ve ikinci resimlere hasta oldum yahu... Acemiliğine kurbannnnnnnnnn, profesyönel halini görmek istiyorum kimbilir neler neler çıkarırsın. Maşallahhh tütütütütütüütüt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben profesyonelleri bildiğim için onlarla kıyaslayınca kendimi acemiyim canımm :) italya'da moda eğitimi alan şanslılardan olsam o zaman daha farklı olurdu çizimlerim eminim :)ehh uğraşcaz geçmeye onları artıkın :) çok teşekkürler edirne güzeli :)

      Sil
  10. Bunlar çok güzel çizimler, acemi deme bence, çok profesyonelce, desenler de, çizdiğin kıyafet modelleri de harika, renkler de ayrıca bi harika, gözlerimi alamadım ;) Devam et bence çizmeye, çöp adam bile çizemeyen ben, ba-yıl-dımmm ;)
    Hayırlı olsun bloğun, izleyeni,takipçisi, okuyanı, paylaşanı, seveni bereketli olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook Teşekkürler Sevgili Esen Can ,güzel dileklerin ve yorumun için :) devam edecem inşallah :)

      Sil
  11. acemi mi? bunlar mı? hadi canıımm :) hepsi harika olmuş hepsi ... maşaALLAH ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK teşekkürler Kumaşoyunları beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  12. Bu nasıl bir acemiliktir? Acemiliğin böyle ise profesyonelliğin nasıl olur acaba? Çok beğendim, çok... Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun Sevgili Nilüfer Hanım, güzel yorumunuz için:)ben de çok merak ediyorum aslında profesyonel bir çizimim nasıl olur acaba diye, o yüzden sürekli çalışıyorum. bana komşunun çizimleri kaz göründüğü için kendi çizimlerimi acemi görüyorum, ama kendimi geliştireceğim canımm durmak yok yola devam.
      Sevgiler ..

      Sil
  13. Bunlar ecemiyse artık :)) bence çok başarılı herkes çizim yapamaz kendinize halsızlık etmeyin çok iyiler. ilk çizimdeki elbiseyede bayıldım ayrıca:))

    YanıtlaSil
  14. Çok sağol Sevgili Ayşegül :) birinci elbiseyi ben de çok seviyorum.Çizimde güzel duruyor, kumaşa dönüşse o kadar güzel durur mu bilmiyorum .

    YanıtlaSil
  15. Çok çok güzeller Filiz Hanım, ben 1994 yılında Stilistlik kursuna gitmiştim uzun süre çizmeyince çok istediğim gibi değil çizimlerim, aradan çok uzun yıllar geçti, bir de bizim bebeklerimiz normal insan boylarına daha yakındı.. Uzun bebekler çizmezdik, halen çok aşırı uzun çizmem mesela.. Alışkanlık sanırım. Ancak sizinkiler çok çok hoş, siz de kursa gittiniz mi merak ettim; ama bence değerlendirilmesi gereken bir yetenek sizinkisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili gooogoook, kaç sene önce kursa gittim ama kurs tamamen para tuzağı, kendi kendime öğrenmek zorunda kaldım.kursa yazıldığım gün hoca işi bıraktı kaç ay kurs boş geçti, o boş geçen zamanda ben araştırıp ,çizim kitapları alıp, kendim öğrendim. kursta da tek verdikleri eğitim karşınıza bir figür koyup çizin diyorlar. benim asıl istediğim kumaş dokusu nasıl yapılır, örgü dokusu nasıl yapılır, boyama eğitimi falan onları istiyordum ama kurs bu isteklerimi pek karşılamadı. sonra internet sayesinde çizim bilgilerimi geliştirdim. yani kursa gittim ama nasıl az bilgiye çok para verilir dersi almış oldum kursta.yurt dışındaki moda okulları gibi eğitim bekledim alakası bile yorktu.hala öğreniyorum yani, ama çizime ara verince ellerim paslanmış.

      Sil
  16. yaaaaa, çok güzel bunlaaar.Herşeyiyle, tarzları,kumaşlarıı,mankenleriiin hepsi hepsiiim
    ama canım beniim,resimleri çalınmış birisi olarak sana tavsiyem eklediğin resimlerin özellikle orta yerlerine isim eklemen.Çalınmasın bu güzellikleer.Harikalaaar,ellerineee en önemlisi o güzel yüreğine sağlık peri kızııı .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman bunlar çalınsa ne olur çalınmasa ne olur bee dünyada ne güzel çizimler var, benimkine sıra gelinceye kadar. ilerde daha güzelini yapayım o zaman koyarım ismimi, ama isim nasıl yazılır öğrenmem lazım :)ÇOk Sağol Güzel Selcenim benim :)adobe photoshop programını öğrenmeye çalışıyorum o programda vardı galiba isim yazma şeyi :) internetten araştırayım bari

      Sil