26 Ocak 2013 Cumartesi

Lena Hoschek Tasarımları




Kaynak

Avusturya'lı tasarımcı Lena Hoschek 'in koleksiyonunu yayınlamak Kanununi'nin Viyana kuşatması gibi çok uzun ve zor oldu bu içi geçmiş laptop yüzünden. Sen misin Avusturya' lı bir tasarımcıyı beğenen ahan da böyle bir sürü kar, kış, çamur, engelli yol çıkartırım da yayınlatmam diye inat eden laptopla giriştiğim harbi ben kazanmış bulunuyorum.Bu durumda 1. ve 2. Viyana kuşatmasından sonra 3. Viyana kuşatmasını ben yapmış oldum.
Ve zafer benim!! Ben bir şeyi yayınlamak isteyecem de laptop benimle inatlaşacak da ben vazgeçecem ha!! Ben oğlağım laptop!! bir şeyi istersem kimse önümde duramaz!! Sinirlenirim, üzülürüm ama vazgeçmem, ara veririm ama vazgeçmem !! Bu yüzden benimle inatlaşma laptop!! diye süren ağız dalaşlarından sonra ve nihayet sonuç:)
Efendim bu tasarımcıyı sevmemin en önemli sebepleri retro havasını taşıyan tasarımlar yapması, çiçekli güzel kumaşlara ve etnik desenlere koleksiyonunda yer vermesi gibi beni cezbeden sebeplerden oluşuyor.
Ama bu koleksiyonu ayrı sevdim,  çünkü benim küçüklüğümden hayran olduğum şallar bu koleksiyonda arz-ı endam etmiş.Bu şallar 23 Nisan  Çocuk Bayramın'daki hayran olduğum folklorik kostümleri hatırlatıyor da ondan. Tee !! çocukluğumdan beri Romanya ,Avusturya ,Rusya ve İspanya gibi yerlerden 23 Nisan Çocuk Bayramı'na  katılan çocukların kostümlerine hayran hayran bakar, her detayını incelerdim.Birinci resimdeki kırmızı şal favorimdir, zira çocukken rahmetli halam Almanya'dan bu şala benzer püsküllü kırmızı bir şal getirmişti ve ben çok sevmiştim.Hatırası var yani :)
Neyse ben lafı uzatmayayım, laptop yine cin çarpmış gibi kilitlenip kalmasın!
Acaba laptopu hocaya götürüp okutup üfletsem mi :)
'Bu hocanın nefesi çok kuvvetli ,hastaları iyileştiriyor ayol 'diye hanımlar konuşuyor ya ben de hemen lafa atlayıp laptopu üfletsem  düzelir  mi diye sorsam mı aceb :)


 

19 yorum:

  1. defileye gitmiş kadar oldum,hepsini çok beğendim.Renkler harika,modeller kullanışlı,biraz da folklorik özellikler var gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım, çorapların durumu hariç şahane koleksiyon.Beğenmenize sevindim.Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Filiz hanımcığım çiçekli kumaşları ve etnik desenleri bende çok severim.bu kolleksiyonu çok beğendim bir kaç tanesini kaydettim dikişi öğrenebilirsem dikmek isterim.Paylaşım için teşekkürler sizi bizle buluşturduğu için laptopada teşekkürler..
    En içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHA :) Şükür kavuşturana :) Laptop aldığı teşekkür karşısında artık sorun çıkarmaz inşallah.
      Mehtap Hanımcığım beğenmenize sevindim. Çiçekli bir elbise size çok yakışır bundan eminim.
      Kocaman Sevgiler...

      Sil
  3. fılızcımmmm senı yurekten kutluyorum canımmm..ben olsam coktan atıp kırardım sanırım o laptop u:))ınsallahh yarısmada ılk 3 e gırersın ve kendıne sıfır bır laptop alırsın tatlım...bende ıphone alırım ınsallahh :))bu kıyafetlerın hepsı cok hoş ama ben encok kızların kırmızı cızmelerıne bayıldımm:))9

    YanıtlaSil
  4. Çok sağol Serpilciğim :) atsan atılamz satsan satılmaz bir laptop. şimdilik idare ediyoruz. inşallah kısmette varsa yenisi gelir.bir ara kopmle kapandı açılmıyordu şimdi düzeldi, o yüzden şükrediyorum bu kadarına. kilitlense de yine çalışıyor.İlk 3 de olam 3. dünya savaşı çıkar, beni kurşuna dizmeye kalkar o facebookdan ayrılmayıp benim tasarıma bu ne la diyenler.
    Valla köydeki ebeme göstersem bu tasarımımı o bile anlar o köylü haliyle.
    gerçektende kırmızı çizmeler ne hoş ben de bayıldım. benim ayağa görede üretseler bari :)

    YanıtlaSil
  5. canııııım o şalları bende severim benim üç tane vardı onlardan anneciğimden kalma birer tane gelinlere verdim şimdiki aklım olsa ama nerdeeeeee. bir süredir internette yazmacılarda falan bakınıyorum bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyiliğini versin Gonca, böyle şal verilir mi bee !! gitti canım şal :( yurt dışında satılıyor maalesef yurt içinde bulsam alırım.

      Sil
    2. kuzum cahildim o zamanlar hemde asi metalci sadece siyah giyiyorum zaten böyle renk çiçek hakgetire, ayrıcada duygusal dönem annemi yeni kaybetmişim kardeşler evlenecek evdeki tek dişi benim kimi diyor ki sen görümce değil kayınvalide sayılırsın herşeyi sen çekip çevireceksin yaş 25 neyi çeviriyorsun ve bizim çeyiz sandığıda az biraz yağmalanmış yoksa annem oğlanlarada çeyiz yapmıştı bende o duygusallıkla bunlara benimkilerden paylaştırdım böyle danteldi şaldı. üstelik şimdi bakıyorumda en güzellerinide vermişim biri mavi biri yeşil koca koca çiçekleri olan kendime daha ağır göründü gözüme sanırım bordo ayırmışım şimdiki aklım olsa verirmiyim. ben onları Türkişi sanıyorum alınır bulunur sanıyorum birde hand print yazmasın etiketinde iyice kızdım kendime ama nasip değilmiş demek ki . senin için bloga bahsettiğim şalla birlikte bir şalımı daha yükleyeceğim :)))) birde kocaman öpücük

      Sil
    3. oyyy kuzum benim o dönemde 40 haramilerin hazinesi olsa gözünün önünde bakmazsın zor bir dönemmiş. vallahi ben senin yaşadıklarını yaşasam çoktan tırlatırdım sen çok güçlü bir kadınsın. 25 yaşında hemde. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın şal bulunur da ölüme gidene çare yok.
      merakla bekliyorum o şalın fotosunu :)
      hem metalci hem pazenci aynı bünyede :)
      benden de kocaman öpücük gelsin bu güçlü kadına :)

      Sil
    4. hemde el yapımı pahalı olanından.

      Sil
    5. :))) <3 geldi yazı

      Sil
  6. Pavlovoposad mış adı şalların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şalın adını da öğrendiğim iyi oldu sağol kuzum benim :)kırmızı ve sarısı olsa ne güzel olur, ya da tüm renklerinden olsun :)

      Sil
  7. Evet o şalların adı pavlovoposad,ben de bir Rus Hanımdan satın almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo demek bu şaldan ben hariç herkesde var. şanslılar sizi. güle güle kullanın, kimseye de kaptırmayın bu güzel şalı :)çok şık bir şal.

      Sil
    2. Size o şallardan temin ederiz Filiz Hanım :)
      Bu şallar leb-i derya! İstediğiniz şal olsun :)))

      Sil
    3. yok canım sağolun birgün kısmetimde varsa, karşıma çıkarsa alırım.

      Sil